Kokoomus nimesi lisää kuntavaaliehdokkaita Jyväskylässä

Kokoomuksen Jyväskylän kunnallisjärjestö nimesi uusia kuntavaaliehdokkaita

Kokoomuksen Jyväskylän kunnallisjärjestön hallitus on yhdistyksen syyskokouksen myöntämällä mandaatilla nimennyt 21 uutta kuntavaaliehdokasta.

Ehdolle lähtevät mm. kaupunginhallituksen 1. varapuheenjohtaja ja kaupunginvaltuutettu Juha Suonperä, yrittäjä ja Smartumin ex-toimitusjohtaja Suvi Widgrén, yrittäjä Aki Korpinen, Jyväskylän yliopiston ylioppilaskunnan hallituksen puheenjohtajaksi vuodelle 2021 valittu Petri Laaksonen.

”Olemme kokoamassa todellista voittajajoukkuetta tuleviin kuntavaaleihin. Meillä on jo nyt nimettyjen ehdokkaiden joukossa hyvä edustus opiskelijoista yrittäjiin, nuorista eläkeläisiin”, hehkuttaa yhdistyksen puheenjohtaja Niilo Nissinen, ”Uusia ehdokkaita on paljon ja kuntavaalit kiinnostavat myös nuoria. Tällä alkuvuodesta täydentyvällä ehdokasjoukolla lähdemme tavoittelemaan suurimman puolueen asemaa Jyväskylässä.”

Yhteensä kokoomus on nimennyt 62 ehdokasta. Yhdistyksen 17.12. nimeämät ehdokkaat ovat:

Aarnos Markku, Huntus Lasse, Häkkinen Mikko, Kalliomäki Tuomo, Kilpinen Petri, Korpinen Aki, Laaksonen Petri, Lappalainen Tomi, Liukko Jooas, Lojander Kalle, Markkanen Mikko, Pajala Erno, Papinniemi Siiri, Peltonen Juha, Pitkänen Paavo, Rastela Antti, Ruokolainen Marko, Sorvari Joona, Suonperä Juha, Tapper Aki, Widgrén Suvi

Lisätietoja:

Niilo Nissinen