Katja Isomöttönen jatkaa Kokoomuksen Jyväskylän valtuustoryhmän puheenjohtajana

Kokoomuksen Jyväskylän valtuustoryhmä on valinnut järjestäytymiskokouksessaan 21.1. uuden puheenjohtajiston vuodelle 2019. Puheenjohtajana jatkaa Katja Isomöttönen, joka on myös ehdolla kevään eduskuntavaaleissa. Ensimmäiseksi varapuheenjohtajaksi valittiin jatkokaudelle Santeri Lohi ja toiseksi varapuheenjohtajaksi Jaakko Selin.

Kokoomuksen valtuustoryhmä on tyytyväinen siihen, että kaupungin keskustan kehittämisen ja kulttuuri-investointien suunnittelutyö on käynnissä. Kokoomuksen mielestä musiikkisalin sijaintia on turha enää spekuloida ja pitkittää sillä investoinnin toteuttamista.

–       ”Musiikkisalista on olemassa valmis hankesuunnitelma, Lutakossa voimassa oleva kaava ja Paviljongin alueella paljon synergia-etuja muiden toimijoiden kanssa. Nyt on aika vihdoinkin toteuttaa pitkään puheissa ollut musiikkisali. Ryhmämme tavoitteena on saada se investointilistalle tämän vuoden talousarvioneuvotteluissa. ” Isomöttönen sanoo ja jatkaa:

–       ”Matkailu on kasvava toimiala, ja Jyväskylän sekä koko Keski-Suomen on oltava mukana kasvun kärjessä. Musiikkisali tuo alueelle vahvuutta kulttuurimatkailukohteena. ”