Kokoomuksen Jyväskylän kunnallisjärjestö ry ja Keski-Suomen Kokoomus ry hakevat yhteistyössä työntekijää piiritoimistolle Jyväskylän toimipisteeseen

Kokoomuksen Jyväskylän kunnallisjärjestö kokoaa yhteen Jyväskylän kokoomusyhdistykset. Kunnallisjärjestö yhdessä valtuustoryhmän kanssa vastaa kokoomuksen politiikasta Jyväskylässä. Keski-Suomen Kokoomus on yksi Kokoomuksen kolmestatoista aktiivisesta piirijärjestöstä. Keski-Suomen Kokoomus toimii vaalipiirin alueella jokaisessa kunnassa.

Etsimme nohevaa talousosaajaa ja intohimoista järjestötyön tekijää. Työhön kuuluu järjestö- ja vaalitoiminnan suunnittelua ja toteuttamista, yhteydenpitoa jäsenyhdistyksiin, jäsenhuollosta sekä jäsenrekisteristä vastaamista, kokous- ja seminaarijärjestelyjä sekä talouteen ja hallintoon liittyviä tehtäviä. Toimit kunnallisjärjestön ja valtuustoryhmän sihteerinä ja teet poliittista valmistelua Jyväskylän alueella.

Työ tekijäänsä opettaa. Emme odota, että olisit jo valmis järjestötyöntekijä tai poliittinen kettu. Tehtävään valittavalta toivotaan kokemusta järjestötoiminnasta sekä hyviä viestintätaitoja, yhteistyökykyä ja otetta itsenäiseen työskentelyyn. Hakijan tulee olla utelias ja valmis oppimaan. Odotamme hakijalta kokoomuslaista maailmankatsomusta sekä reipasta ja positiivista työotetta. Katsomme eduksi kokemuksen tapahtumien järjestämisestä ja projektien hallinnasta, tietoteknisen osaamisen sekä kuvankäsittelyohjelmien hallinnan.

Etsimme työntekijää, jonka työnkuva, työajat ja vastuut tarkentuvat kiinnostuksien ja osaamisen perusteella. Tehtävänkuva kohdentuu pääsääntöisesti Jyväskylän alueeseen. Tehtävä on osa-aikainen, määräaikainen ja sopii erityisesti opiskelijoille tai muun työn rinnalle. Työ alkaa sopimuksen mukaan. Työntekijällä on oltava mahdollisuus ilta- ja viikonlopputöihin.

Hakemukset palkka- ja työaikatoiveineen (pv/vko) pyydetään lähettämään sähköpostilla osoitteisiin anzraste@gmail.comkatja.isomottonen@gmail.com ja eeva-kaisa.rouhiainen@kokoomus.fi to 27.9.2018 klo 16 mennessä.

Lisätietoja:

Antti Rastela, Kokoomuksen Jyväskylän kunnallisjärjestö ry, puheenjohtaja